Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä tulee olla tilaamiseen huoltajan lupa. 

Henkilö- ja osoitetietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille eikä niitä käytetä mainostukseen ilman asiakkaan lupaa.


Tilaajan tulee aina tarkistaa tilatessaan, että tiedot ovat oikein tilauksessa mm. tilaajan osoitetiedot, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Jos vastaanottajana on eri henkilö kuin tilaaja, niin tällöin tulee vastaanottajankin osoitetiedot tarkistaa huolella ja myös puhelinnumero vastaanottajalle.

Tilatessa toimitusehdot on hyväksyttävä kassalla aina ennen maksamista. Maksamaan ei pääse ilman toimitusehtojen hyväksymistä. Nämä toimitusehdot tulee hyväksyneeksi kun valitsee kassalla kohdan hyväksyn toimitusehdot. Tilaajalla on vastuu seurata paketin kulkua seurantatunnuksen avulla (Postin saapumisilmoitukset tekstiviestinä eivät tule aina perille). Lähetämme siksi seurantakoodin tilaajan ilmoittamaan sähköpostiin erikseen.



Toimitustavat


Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja paketit lähetetään pääsääntöisesti smartpakettina. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Pakettilähetyksissä lähetämme asiakkaalle sähköpostitse viestin: Tilaus toimitettu kuljetukseen, ja tässä viestissä näkyvissä myös paketin lähetystunnus/seurantakoodi. Asiakkaalla vastuu seurata paketinkulkua. Postista tulee saapumisilmoitus vastaanottajalle vain kerran tekstiviestinä, mutta viestit eivät tunnetusti aina tule perille 100% varmuudella.   Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. 

Huonekalukuljetuksissa käytämme Itellaa, huonekalut toimitetaan kotiovellesi.

LUNASTAMATTOMAT /PALAUTUVAT LÄHETYKSET

Jos paketti palautuu takaisin lunastamattomana, niin mahdollisesta uudelleen postituksesta veloitamme asiakkaalta uudet toimituskulut (5,90 euroa).

Tilaajan tulee tarkistaa, että postinumero ja puhelinnumero ym. tiedot ovat oikein tilauksessa. Jos paketti palautuu takaisin kauppiaalle virheellisen osoitetiedon, puhelinnumeron tmv. takia, niin uudelleen postituksesta veloitamme 5,90 euroa. 

Emme ole vastuussa postin tmv. viestiliikenteestä. Tilaajan vastuulla on seurata paketinkulkua lähetystunnuksen  avulla. Lähetämme sähköpostitse tilaajalle viestin "Tilaus toimitettu kuljetukseen", jossa näkyvissä myös paketin lähetystunnus - kun paketti on valmis postitukseen.


Toimituskulut


Posti- ja käsittelykulut tuotteille pakettina 5,90€ (paketti säilyy postissa 7vrk) tai kirjeenä 3,20€/kirje, verkkokauppa antaa vaihtoehdot automaattisesti.

Kankaista toimitetaan 40-60cm kirjeenä 3,20€/lähetys ja tätä suuremmat määrät pakettina 5,90€. 

Yli 100 euron tilauksista ei peritä postikuluja, lukuunottamatta antiikkihuonekaluja, niille rahti on aina sovittava erikseen.


Noutamattoman paketin palautuessa lähettäjälle, veloitamme palautusmaksun sekä uudet lähetyskulut. 

Huonekalujen rahdista on aina sovittava erikseen. Olethan silloin yhteydessä joko sähköpostilla sisustusrustiikki@hotmail.com tai puhelimitse 040-5778671. Pienempien huonekalujen, max mitat 300x80x60 ja paino max 35kg rahti on  40,-. Suurempien huonekalujen rahti alkaen 100 eurosta ylöspäin. Meidän oma kuljetuskin on mahdollinen noin 100km säteellä Kyyjärveltä. Tuotteet voit toki myös noutaa Kyyjärveltä ja rahti säästyy. 


Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, lukuunottamatta antiikkihuonekaluja ja muita wanhoja aarteita, jotka ovat marginaaliverollisia.

Mahdolliset alennukset on ilmoitettu tuotekohtaisesti. Lisäetuudet ja kampanjat verkkokauppa huomioi antamalla alennuskoodi tilauksen yhteydessä. Alennusta ei voi lisätä tilaukseen jälkikäteen.


Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi Checkoutin tai FinQ:n kautta eli valita maksunvälittäjän. 

FinQ:n kautta maksuvaihtoehdot ovat pankkipainikkeet tai Collectorin lasku. Maksupalvelun tarjoaa Verifone®, joka on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. 

Checkoutin puolelta löytyvät pankkipainikkeet, Visa, Visa, Visa Electron, Mastercard, Pivo, MobilePay, Masterpass, Collector, Euroloan, Jousto ja Everyday.


Myyntialue

 Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.


Toimitusaika

 
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin parin seuraavan arkipäivän aikana, mutta viimeistään 5-7 arkipäivän aikana (käsittely- ja pakkausaika kaupassa). Huomioithan, että viikonloppuisin ja arkipyhinä tilaukset eivät etene, joten ne pidentävät automaattisesti aikaa ja siksi puhutaan "arki"päivistä.  Loma-aikana, ruuhkatilanteissa ym. voi toimitusaika olla pidempi. Tilatessasi sekä sisustustuotteita että kankaita, toimitusaika saattaa olla pidempi. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

 

Viallisen tuotteen palautus  

Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole palautusoikeutta, jos niissä ei ole vikaa.

Muilla tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. 

Jos tuotteissa on vikaa, asiakas ottaa yhteyttä osoitteeseen unelmarustiikki@gmail.com.

Vialliset tuotteet palautetaan ns. asiakaspalautuksena. Tällöin maksamme palautuskulut.

13.6.2014 alkaen kuluttajansuojalain säädökset muuttuivat. 14 vrk:n palautusoikeus lasketaan asiakkaan tekemästä kaupan peruutusilmoituksesta. Palauttaesssa tuotteita on 14 vrk:n kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta AINA ilmoitettava kaupan peruuntumisesta/palautuksesta myyjälle esim. sähköpostitse. Ilmoituspäivästä alkaen on palautusoikeutta 14 vrk. Paketin noutamatta jättäminen ja siitä seuraava paketin palautuminen myyjälle tai paketin palauttaminen ilman ilmoitusta ei velvoita myyjää peruuttamaan kauppaa. Maksuttomat asiakaspalautukset poistuvat. Palautuksissa vähennämme palautussummasta toimituskulut: 5,90 euroa. Virheellisen tuotteen palautuksesta ei tietenkään veloiteta mitään ja tällaisessa tapauksessa annamme tarkemmat tiedot palautusta koskien kun reklamaatioviesti on käsitelty.

Tarkista tilauksesi sen saapuessa. Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen, ota mahdollisimman pian yhteyttä. Palautusmaksua varten tarvitsemme asiakkaan pankkitilinumeron (IBAN). Jos tilaus on lähetetty postikuluttomasti asiakkaalle ja palautusten jälkeen tilauksen loppusumma on alle 100 euroa/tilaushetken postikuluttomuusrajan, niin vähennämme toimituskulut (5,90 euroa).

Asiakkaana sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen kotonasi samalla tavalla kuin voisit tutustua siihen kaupassa, mutta et voi ottaa sitä käyttöön ilman palautusoikeuden menettämistä. Palautettava tuote tulee olla uutta vastaavassa ja myyntikelpoisessa kunnossa. Esim. Kankaita ei saa pestä ja leikata ja vasta sitten palauttaa. Tarkistathan kankaat siis ennen pesua. Mahdolliset vika-asiat ym. reklamaatiot pyrimme käsittelemään mahdollisimman pian. Huomioithan kuitenkin kohtuullisen reklamaatioajan, joka on maksimissaan puoli vuotta ostopäivästä alkaen.

Tilausta koskevissa ongelmatilanteissa ym.  pyydämme ottamaan yhteyttä meihin ensisijaisesti sähköpostitse: unelmarustiikki@gmail.com


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

 
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. 


Muut


Pidätämme oikeuden hinnan ja toimitusehtojen muutoksiin. Voimassa olevat hinnat ja ehdot ovat ne jotka tilaushetkellä on verkkokaupassamme ilmoitettu.

Lähetettävät tuotteet pakkaamme ensisijaisesti meille tulleisiin pahvilaatikoihin, jotta voisimme toteuttaa kestävää kehitystä.

Kankaiden minimitilausmäärä on 4 kpl eli 40cm/kangas. 

Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla unelmarustiikki@gmail.com
- Puhelimella numerosta 040-5778671


Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste


Rekisterinpitäjä:

Paletin Kukka- ja sisustuspuoti Rustiikki

Vaasantie 2

43700 Kyyjärvi
 
Rekisterin nimi:

Verkkokaupan asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään ainoastaan Verkkokaupan ja asiakkaan väliseen asiakassuhteen ylläpitoon. 

Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä asiakasrekisteriin.

Rekisterin tietosisältö
Asiakkaan perustiedot: asiakasnumero, sukunimi, etunimi, postiosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, matkapuhelinnumero,

sähköpostiosoite, tilaushistoria ja toimituksen seurantatiedot.

Säännönmukaiset tietolähteet

Yhteystiedot tallennetaan asiakkaan rekisteröitymisen yhteydessä. Muut tiedot tallentuvat asiakkaan tehdessä ostoksia verkkokaupassa.

Säännönmukaiset tietojen luovutukset  ja tietojen siirto EU:n tai Euroopantalousalueen ulkopuolelle

Rekisterin ylläpitäjä ei luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä sekä tiedostot on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä sujausmenetelmillä. 

Rekisterin käyttöoikeus edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka myönnetään vain rekisterinpitäjän henkilökuntaan kuuluvalle, 

jonka asemaan ja tehtäviin mainittu käyttöoikeus liittyy.